Random bildpost i brist på nåt bättre!

Fick igång DA Toolset tillslut så nu har jag spenderat en hel del tid med den (istället för sådant jag borde göra som tex spela Lone Survivor inför Indieklubben-podcastinspelningen eller lalla vidare i Planescape: Torment som jag äntligen får fortsätta med eftersom vi spelade in senaste Ludere Simul igår… hrm. Eller vad som helst som kan bloggas om på riktigt ;D). Har mest petat på gamla spelarkaraktärer och ”piffat upp” dem med nya moddar som inte fanns när jag spelade senast. Tweakade även lite NPCer som exempelvis Oghren och Alistair. Rätt nöjd med resultatet!

Blev även ganska nöjd med min magiker som fick ny frisyr

, ,

  1. #1 av BoBo på 2012/05/14 - 10:17

    Du vet att de är du som kommer få göra mina karaktärer när jag väl kommer igång och spelar igenom DA:O? :D

  2. #2 av Ina på 2012/05/14 - 13:50

    Skulle jag gärna göra :D

Kommentera

