Musikmedicin

Jag hade tänkt skriva mina första intryck av Ni No Kuni som dagens blogginlägg men jag klarade inte av att spela mer än ”introt” eftersom jag är för trött. Hostade mig nämligen igenom natten. Har alltså inte hunnit smaka ordentligt på spelet än och vågar därför inte göra nåt mer uttalande än ”gillar det hittills”.

Eftersom jag är sur och grinig på grund av hostandet (som hållit på i två och en halv vecka nu) så söker jag mig till det som brukar hjälpa. Musiken. Här är en låt som brukar fungera finfint. Ni som följt mitt bloggande de senaste åren har stött på den här låten i många av mina listor över favvomsuik från spel.

För att ta nåt annorlunda exempel, ett trevligt rockmedley som alltid får mig att mysa till lite extra. Blir alldeles varm i kroppen av detta :D

Ja detta var ett mycket dåligt blogginlägg, men man får ha sådana dagar också :)

,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

