Det är så jävla jobbigt just nu

Det är lite jobbigt att ha en blogg där man bara tänkt skriva om saker som rör spel, film och böcker, och inte gör något som har med de sakerna att göra. Inget som går att skriva intressant om i alla fall.

Det har nog undgått få att jag är sjuk, och att jag har varit det i snart en månad. Vi snackar luftrörstrubbel, bihåleinflammation, feber och galen hosta med tillhörande megavärk i hela kroppen och sömnsvårigheter. Lägg till problem som redan fanns sedan tidigare och ja… Ni fattar. Jag trodde att jag höll på att bli frisk förra veckan, men i helgen kom allt tillbaka med full kraft igen.
Jag har helt enkelt svårt att känna mig pepp på att ge mig på något nytt. Bekväma Fallout: New Vegas och Guild Wars 2 är mina bästa vänner just nu, men jag vet inte alls vad jag ska skriva om dessa spel. Det är svårt att fokusera, svårt att tänka. Svårt att blogga. Men jag vill ju stanna kvar i #blogg100-utmaningen! Jag vill ha den kvar som sporre när jag mår bättre. Men under tiden fylls denna blogg med inlägg jag inte är bekväm med. Som detta.

Nåja. Jag har väl tid att komma igen.

Nu ska jag ta en kopp te och fortsätta smyga runt i Mojave med bästaste bästa Zelea.

Zelea

,

  1. #1 av Helen på 2013/02/11 - 18:22

    Heja, Heja, Kämpa på!
    Jag tycker också att det är lite tufft just nu att skriva och håller mig inte alls till mitt ämne. Men vad sjutton, allt är inte toppen jämt!

Kommentera

