Samlarpärlor – Ōkami Official Complete Works

OkamiArtJa vi fortsätter väl helt enkelt på artbookspåret! Jag har redan skrivit lite om vad jag vill ha i en artbook för att den ska kännas ”värd”. Visst är det kul att se snygga konceptbilder, men utan kommentarer saknas en stor del av grejen. The Art of Alice: Madness Returns var ju ett lyckat nyligt köp just för att den var precis sådär som jag vill ha dem.

En bok som är nästan lika bra som Aliceboken och som ligger mig extremt varmt om hjärtat är Ōkami Official Complete Works. Mest beror det förstås på att jag tycker att spelet är ett av de vackraste som existerar (och dessutom är det jävligt bra). Men boken är också infomativ och giiiiiigantisk! :D Den innehåller bland annat presentationer av alla karaktärer och ett komplett fiendegalleri med kommentarer till varje filur.

Jag älskar den <3

(Förlåt för mycket kort och menlöst inlägg, jag är sjukare än någonsin och orkar inte riktigt djupdyka i något nu.)

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

