Det rör sig i backloggen igen

…men tyvärr åt fel håll, trots att jag klarade ett spel i förrgår! Jag lyckades äntligen ta mig igenom kampanjen i Heroes of Might and Magic. Sista banan var ett heeeelvete och jag fick börja om många gånger, men tillslut så! Har installerat tvåan och kollat så att det funkar, men kommer inte att ta tag i det just nu.

HoMM är det första spelet jag klarat sedan den elfte januari då jag efter många rage quits och mycket hårslitande lyckades ta mig igenom sista banan i Osmos. Sen blev jag sjuk och orkade inte ta tag i nåt backlogspel. Men spel har trillat in genom brevinkastet och därmed byggt på backloggen i stadig takt. Först kom The Last Story, ett spel jag väntat med att köpa då jag har annat på Wii som ligger och väntar. Men det börjar ta slut i lager hos flera butiker och jag ville inte riskera att missa det, så ja. Sen kom Ni No Kuni som jag tänkte börja spela samma helg det kom, men jag kunde helt enkelt inte. För trött, hade för ont. Var för sjuk helt enkelt.

Sen rusade det iväg. Final Fantasy-rea på PSN vilket fick mig att komma ihåg att FF I och II finns på AppStore. Eftersom de kostade 30 spänn styck där blev det ett impulsköp. Dessutom köpte jag FF IV till PSP på rean (saknar bara FF V nu). Efter det dundrade det in tre spel till i form av Etrian Odyssey I-III till NDS. En förbokning av återutgivningen som jag i princip glömt. Till sist även Pikmin 2 som ni såg för ett par dagar sedan.

Ett,två… ja, nio spel har dykt upp sedan jag klarade ett spel sist. Skärpning Ina ;P

,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

