Guild at war

Ledde en guildgrupp genom Ascalonian Catacombs i Guild Wars 2 idag. AC är alltså en ”dungeon” med speciella bossar och sånt där lull-lull. Vi krigade lite mot alla stackars själar som spökar i Ascalon efter att den korkade kungen dödat allt och alla med sin ”foefire”. Det var himla skönt att slippa spela med randomfolk eftersom jag aldrig kommer överens med dem. Guildgruppen jag fick ihop var trevlig och duktig och jag hade himla kul, och det märktes knappt att vi är rätt nya till hela dungeongrejen. Nu är ju AC rätt simpelt men ändå :P Jag hoppas verkligen att vi kan testa andra dungeons i framtiden. Stör mig dock på att jag missade att ta en bild på vår fina grupp.

Sitter fortfarande och förundras över Guild Wars 2. Varje gång jag spelar är det något som verkligen får det att kännas lite sådär extra varmt i kroppen. Jag är så imponerad av det här spelet!

Ascalon ruins

, ,

  1. #1 av Robert på 2013/02/24 - 09:42

    Tycker att det är roligare och bättre att spela med sina guildies, alla kategorier. Här har vi människor som känner varandra sedan innan i en Guild där vi spelar för att ha roligt. Sedan ska ju våra underbara guildledare ha en stor klapp på axeln för både sin inställning och förmåga att leda. Jag hade skitkul mao. Var som sagt min dungeon utöver juleventet. :)

Kommentera

