Återfall

Det pratas en hel del Dragon Age på twitter just nu och efter en himla massa månader blev suget helt enkelt för stort. Jag startade DA Toolset och började återigen pilla på headmorphs. Senast jag gjorde detta var i maj förra året. Detta är, som mycket annat, dåliga nyheter för backloggen. Men jag spenderade i alla fall inte lika mycket tid med morphbyggandet som vanligt. Jag insåg ganska snabbt att de flesta redan är så som jag vill ha dem.

Jag startade en ”testrunda”/genomspelning för att både se mina skapelser i själva spelet (så jag ser om de passar in eller om något saknas) och för att försöka jobba mig mot 100% så att jag någon gång ska kunna bocka av det här spelet som klarat. Det var min stadsalv Lilja som fick äran att vara testpilot och jag har spelat hennes ”bakgrunds”berättelse. Upptäckte att det finns lite frisyrer jag gärna vill ändra där så ska göra det strax. Liljas eget hår är f.ö. skitgulligt.

Lilja

Ikväll har jag dock inte tid att varken spela eller modda DA för det råkar vara så att det snart släpps en uppdatering till GW2. En såndär trevlig ”content patch” som lägger till en hel del skojsigt. Exempelvis fortsättningen på berättelsen som startade i den förra uppdateringen (och som kommer att fortsätta utvecklas i två uppdateringar till). Dessutom ska jag definitivt släpa med guilden på de nya Guilduppdragen som kommer nu.

, , ,

  1. #1 av Lilla Kaninmongot på 2013/02/26 - 18:47

    Är helt klart denna aspekten av spel som jag blir avundsjuk på PC-spelare. Skulle också vilja modda helvetet ur spel! Men… Avslappnad i soffan med handkontroll kommer alltid vara normen för mitt spelade.. ack…
    Börjar komma mer stöd för handkontroll iaf, one day.. maybe!
    (Ps: har också en karaktär i DA som heter Lilja XD)

  2. #2 av Robert på 2013/02/26 - 21:22

    Åsm karaktärer som vanligt.

    Ska bli kul på GW2. Jag levlar så fort jag kan, men idag tog jag däremot en break. Ska kolla upp den där patchen också. Har ingen aning on vad den innebär. Just nu har jag som sagt bara fokus på att göra dailies och levla lite.

  3. #3 av Ina på 2013/03/02 - 20:53

    Lilla Kaninmongot: Jag kommer aldrig riktigt förstå soffspelandet ;D själv har jag kopplat in konsolen till datorskärmen ;D Lilja ftw!

    Robert: Aww, tack :D
    Vi tar det lugnt i guilden så det är ingen brådis alls :)

Kommentera

