Allt på en gång

Jag vill springa genom Tyrias vacka skogar i Guild Wars 2, samla ingredienser, besegra alla ondingar och hjälpa alla i nöd. Jag vill bygga min stad i The Sims 3, inreda, designa och göra allting perfekt för mina simmar. Jag vill springa sida vid sida med brorsan och sambon genom Pandoras farliga områden i Borderlands, skjuta galna fiender, köra nya bilar och hämta menlösa saker för att göra folk glada.

Jag vill rädda Ferelden i Dragon Age, få ihop det med Zevran, skippa The Fade och beundra mina åsm headmorphs. Jag vill svinga mig genom träd i Assassin’s Creed 3, jaga stackars oskyldiga djur, jaga mindra oskyldiga elakingar och lösa det stora mysteriet. Jag vill smyga genom Mojave i Fallout: New Vegas, flirta med Arcade, smälta ner cazadores till små goo-pölar och hitta coola vapen.

Jag vill pulsa genom snö i Skyrim, skrika på drakar, leta nya moddar och själv modda skiten ur det. Jag vill våga ge mig ut i rymden igen i Mass Effect-serien, besöka planeter, hjälpa folk och ignorera det kassa slutet. Jag vill återbesöka Rapture i Bioshock 2, förundras över omgivningarna, irritera mig på splicers och kolla upp vad det där Minerva’s Den är för ställe egentligen.

Jag vill, jag vill. Allt på en gång.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

