En liten utmaning

Jag har, som sagt, inte spelat så mycket senaste tiden. Trots spelsug. Men nu är det ny månad och nya tag! Jag känner mig dessutom nästan frisk. Därför ska jag se till att det händer nåt i backloggen. Jag ska utmana mig själv lite!

Under mars ska jag:

  • Klara Planescape: Torment
  • Klara ett av spelen jag ströspelar (blir troligtvis Assassin’s Creed 3 eller Fallout: New Vegas)
  • Spela ett nyligen införskaffat spel från början till slut

…eller faila :) Vi får se. Men jag gillar att utmana mig själv. Jag blir väldigt sporrad att göra saker då. Speciellt om jag skriver upp dem såhär öppet. Ingen stress heller, ovanligt nog. Blir bara peppad att klara det. Skulle jag misslyckas är det ju inte värre än att jag inte klarat nåt/lika många spel. Världen går ju inte under för det ;D

På tal om utmaningar så har jag ju inte failat #blogg100 än heller!

Marsspel

, , ,

  1. #1 av Sebastian Åkerberg på 2013/03/01 - 21:46

    Woooo! :D

    Det ska bli skönt att ha åtminstone någon från Ludere Simul att snacka Planescape: Torment med igen. :P

    Sedan vore det kul om du klarade sista New Vegas-DLC:n, vore kul att höra dina tankar om det.

    Sedan #2: om du villa ha ett tips på ett spel att köra så rekommenderar jag ett litet indiespel som heter Home. Steam bråkade och sade både att du hade/inte hade spelet redan, men det är i vilket fall värt att spela. En del riktigt spännande berättande i det.

  2. #2 av Ina på 2013/03/02 - 21:32

    Jo jag måste fan bli klar med Planescape nu :P Kanske kan få de andra att prioritera Ludere Simul då också.
    Då satsar jag på New Vegas då ;D

    Jag har Home och ska definitivt testa det under månaden. Tror inte jag kommer räkna med det i den här utmaningen dock, det är inte nytt på det sättet :D

  3. #3 av Holmberg (@Hixmegistos) på 2013/03/04 - 10:46

    Tycker också det brukar hjälpa att sätta upp mål för spelandet. Blir lite meta-spel av det :)

    Du har ju valt bra titlar att bli klar med också så får hoppas det går bra.

Kommentera

