Samlarpärlor – Evolve Them All

Pissig dag idag så jag orkade inte ens ta ett eget kort på dagens pryl. Hoppas ni förlåter mig.

Prylen i fråga är iaf ett klädesplagg, en t-shirt närmare bestämt. Med Pokémontryck på. Den såldes av ThinkGeek under en helg i höstas och går alltså inte att få tag på längre. Är lite rädd att slita ut den och önskar att jag varit smart nog att beställa två, men använder den flitigt i alla fall.

Var lite orolig där ett tag också när tröjan inte kom under utlovad vecka. Jag kontaktade supporten som berättade att det inte skickats någon tröja! Med hjärtat i halsgropen frågade jag om det fanns kvar någon åt mig vilket det gjorde. Detta var alltså veckor efter att den slutat säljas. Gratis expressfrakt bidde det av detta, och många många ursäkter. Så ThinkGeek ligger kvar högt hos mig trots missen :)

Inte första gången man kombinerar Darwin och Pokémon på en tröja, Threadless har också en. Men min är i en betydligt trevligare färg ;D Jag kan inte ha ha ljusa tröjor :(

Nåja. Här är en bild av trycket, stulen från ThinkGeek.

Evolve Them All

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

