Jaha bloggen, här ligger du och skräpar…

Måste erkänna att jag helt glömde bloggen idag. Brukar numera vilja bestämma mig för vad jag ska blogga om redan på förmiddagen så att jag kan ägna mig helt åt annat efteråt men idag hade jag inte den minsta aning om vad jag skulle skriva om. Jag tänkte att jag ju skulle spela en del idag och att något säkert skulle dyka upp, men det har det inte. Så jag glömde. Och jävlar vad jag ryckte till när jag kom på det. ”Vadfan är klockan!? …åh, inte över tolv. Puh”

Jag vill verkligen inte faila #blogg100. Det har nog inte märkts så mycket utåt ännu men hela grejen har fått mig att tänka helt annorlunda kring bloggen och det är en riktigt rolig utmaning. Sen kan jag ju inte sticka under stol med att hundra dagar gratis Netflix låter väldigt lockande. En trevlig morot.

Så vad gjorde jag då som helt fick mig att glömma både blogg och tid? Jag spelade först Guild Wars 2 med sambon och hade jättekul, spelet växer fortfarande för oss trots att vi snart nått maxlevel med ytterligare ett karaktärspar. Sedan tragglade jag Assassin’s Creed 3. Mest sidouppdrag (och jag har klarat det mesta jag kan klara där just nu verkar det som) men började även ge mig på huvudberättelsen igen. Ligger på 86% sync så jag har ju inte sjukt mycket kvar, däremot kom jag inte alls så långt idag som jag hoppades att jag skulle. Men det är bara att traggla på.

Förhoppningsvis kan jag skriva ett jättelyckligt inlägg imorgon om att jag klarat skiten ;D

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

