Tjuvlyssnat?

Jag har inte spelat speciellt mycket ”random” multiplayer men de få gånger jag gjort det har jag mest hört skit. Antingen mot mig och andra newbies som inte är proffs fem minuter efter att vi bekantade oss med spelet eller mot andra bara för att de råkar heta nåt som inte anses ”coolt”… eller andra löjliga saker. Svordomar, skrik och klagomål. Bara negativitet överallt och hela tiden. Varken jag eller sambon brukar bemöda oss med att koppla in nåt headset och lyssnar alltså bara på andras dravel utan att lägga oss i… eller ja, vi brukar ju mest slå av ljudet.

Men idag kom jag att tänka på en grej som fick både mig och min sambo att småfnissa. Han spelade Gears of War 2 och en gång strax efter att han dött hördes detta:

”You know that gold gun that guy had? Now I have it… for some reason…”

”You probably picked it up.”

Golden Lancer

,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

