Plöh

Det är som att all luft gått ur mig.

Jag var himla pepp på att spela lite The Sims 3 när jag klev upp ur sängen idag. Efter diverse problem lyckades jag patcha spelet och installera de två nya delarna jag nyligen köpt. Efter det var jag tvungen att uppdatera lite grundmoddar eftersom de hela tiden måste stämma med den patch man har. Lite krångel, men klart värt när jag väl spelar.

Eller ja, inte idag. Idag har jag skapat en familj, spelat 10 minuter, raderat familjen, försökt bygga om ett hus, raderat huset och sedan upprepat det senare ännu en gång. Det funkar bara inte idag. Kanske är Planescape-depp? :P

Förresten meddelande precis WordPress mig att denna blogg funnits i ett år idag. Grattis bloggen! Dessutom har mer än halva #blogg100 avverkats nu. Kan inte alls förstå att jag skrivit över 50 inlägg på knappt två månader. Det här blir det 72:a inlägget på bloggen, vilket betyder att jag skrivit över dubbelt så många inlägg under #blogg100 som under de övriga 10 månaderna sedan bloggen startades. Galet.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

