Panik

Satt och spelade i godan ro. Kollade på klockan. 20:55. ”Ja jag hinner nog spela ut Mini Ninjas innan tolv, så kan jag skriva om det.”

BOOM. KRASH.

Livet.

Kom på att jag kanske kunde posta nåt från telefonen. Icke! WP-appen klagade på gammalt och felaktigt lösen och ville inte heller släppa in mig när jag skrev rätt. För många försök. Tack för den.

Såg tiden flyga iväg. Vill inte faila #blogg100 pga skit. Lösningen blir nödinlägg. Fyfan vad pinsamma såna är. ”Här, se en video”, eller nåt. Men vafan ska man göra…

Jag har inte nämnt något här i bloggen tidigare om hur glad jag blev när jag fick veta att ett av mina gamla favvospel får en HD-version? Kolla på den här videon och tänk er en storflinande Ina med glittriga ögon som i slutet av videon dessutom gör nåt litet ”squeeee”-ljud.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

