Sångfågeln

Igår fick jag hem min Songbird Edition av Bioshock Infinite, men jag hade inte tid att öppna och rota igenom den förrän nyss.

Oj så nöjd jag är nu! Det är en mycket speciell känsla att kolla igenom innehållet i en efterlängtad specialutgåva och känna ”fan vad bra denna utgåva passade mig”.

Songbird

Som trogna läsare vet älskar jag statyetter/figuriner/vad man nu vill kalla dem. Så detta var förstås vad som fick mig att köpa just denna utgåva. Att det sedan följde med lite annat lull-lull som en nyckelring, artbook och småsaker gör inte saken värre. Men sångfågeln alltså… en av de snyggaste statyetter jag äger. Rytlock, Marcus, Markern och Alduin (bland många andra) må vara döcoola, men någonting är väldigt speciellt med Songbird. Jag är kär.

Songbird2 Songbird3

,

  1. #1 av Joakim på 2013/03/27 - 22:25

    Jag är grymt avundsjuk!
    En riktigt fin staty med en klockren förpackning, ångrar mig riktigt mycket nu att jag inte beställde denna utgåva =/.

    Btw, du har för övrigt en fantastisk upplevelse framför dig med Bioshock: Infinite =)

  2. #2 av Elin aka Xareena på 2013/03/28 - 08:18

    Jag är så avis! Hade gärna haft den CE:n, men när man drar sig för att köpa vanliga varianten av spel på release öht pga prislappen så är ett CE ännu mer svårt att berättiga köp av. :P Så jag får sluta sitta och sukta efter ouppnåliga CE, och istället glädjas åt er som köpt det. :) Riktigt fint är det iaf.

  3. #3 av Ina på 2013/03/28 - 08:32

    Joakim: Finns ju fortfarande kvar på en hel bunt ställen. Än är det inte försent ;)
    Jag är mycket nyfiken på Infinite! :D

    Elin: Jag tycker faktiskt att CEs är lättare att slänga pengar på än ”bara spel”. Då vet jag att jag får något jag vill ha. Om spelet inte passar mig gör det mindre än om jag betalat mycket för bara spelet, för jag har annat som passade. Typ :P

Kommentera

