(utan rubrik) – Utkast

Det är vad jag ser i min inlägglista. Rad efter rad. Det är inte ens rätt sorts utkast. Det är utkast som innehåller tre-fyra svamliga meningar om saker som jag trodde kunde bli blogginlägg men som inte kommer längre än så. Saker som skulle passa betydligt bättre på twitter.
Jag ville skriva om Bioshock i en vecka. Jag trodde att jag skulle hinna klara Bioshock 2 och påbörja Infinite och skriva om det. Att jag skulle hunnit läsa klart boken Rapture och skriva om den. Men inget av det blev av, så plötsligt satt jag här med världens stress och fick mig själv att må kasst. Försökte skynda mig genom Bioshock 2 men mådde bara ännu sämre.

Så ska det ju inte vara. Jag får ta Bioshockandet i den takt det kommer och låta bli att ha nån sorts temavecka på bloggen (om jag inte förberett 7 inlägg som jag bara kan putta ut). Man lär sig av sina misstag.

Imorrn ska jag däremot ge mig själv en ny spelutmaning! Det ska bli kul.

  1. #1 av Robert på 2013/04/01 - 14:26

    Alltså, jag är skitorolig för att påbörja en kort bloggserie på bloggen. Är rädd för att den inte kommer bli bra, att jag ska sluta halvt igenom eller att jag skulle få andra hinder. Det tredje hindret är att jag är rädd att ingen ska läsa det eftersom det är en kärleksförklaring till en spelserie som jag vill visa utåt för folk. Skulle därför kännas snopet om ingen läste. Sedan har vi som sagt twitter som snor alldeles för mycket av mina tankar. Hoppas du kommer igång med dina idéer. Annars så fortsätt att bara skriva randomness, det är åsm. :-)

Kommentera

