Note to self:

Hej Ina.

Ta inte med en bok du tycker om in i badrummet. Du kommer nämligen att tappa den i det där skitiga vattnet mitt över den där äckliga golvbrunnen som ni glömt att rengöra. Ja du vet den där. Den riktigt jävla äckliga där i ert snuskiga badrum som ni svär så mycket över jämt. Ja där. Där kommer boken att hamna.

Tack för cliffhangern och den förstörda boken, jävla pucko.

Mvh Ina

…R.I.P. Rapture.

Kanske kan påbörja Golden Sun nu då… Efter att jag beställt ett nytt exemplar av den bästa spelboken jag läst.

,

  1. #1 av Sebastian Åkerberg på 2013/04/03 - 22:36

    Oh noes! Jag har gjort liknande saker. Minns fortfarande hur jag på något sätt lyckades sabba min sista Lost Odyssey-skiva strax före slutbossen. The antiklimax! Fick köpa ett nytt ex av spelet. Då hade det sjunkit i pris rejält så den monetära aspekten av det hela var inget problem, men att det tog två tre extra dagar att få klå slutbossen (som dessutom, om jag minns rätt, var en rejäl pushover med mitt superlevlade gäng hjältar) var oerhört frustrerande.

  2. #2 av Ina på 2013/04/04 - 10:39

    Så himla störigt. Jag var väl sisådär 300 sidor in i boken också, så inte alls mycket kvar. Mycket frustrerande att behöva vänta ja :(
    (Från Adlibris tar det dessutom inte bara två dagar… grr)

  3. #3 av Robert på 2013/04/06 - 17:14

    Lite som när man klipper naglarna över toalettstolen, börjar tänka att man inte ska tappa saxen, vilket gör att man tappar saxen.

Kommentera

