Farväl Rapture

Sådärja! Förutom ett par flerspelarcheevos så har jag nu tagit alla cheevos i Bioshock 2 + DLC och känner mig klar och nöjd. Spelet var precis lika bra andra genomspelningen som första, kanske till och med lite bättre. Råkade nämligen inte ut för lika många buggar och jag störde mig mindre på att det konstant kommer splicers överallt. Iofs var berättelsen intressantare första genomspelningen.

DLCt Minerva’s Den var helt fantastiskt och om du gillar Bioshock 1 och/eller 2 och inte har spelat det så rekommenderar jag det verkligen. Protector Trials var inte speciellt roligt men inte heller svårt så det var inte så himla farligt. Fick mest sitta och vänta en massa.

Trots att jag känner mig nöjd med detta så skulle jag vilja spela flerspelardelen också eftersom den är rolig. Men jag vill inte spela helt själv (eh, med främlingar). Försöker hitta ett billigt exemplar av spelet så att jag ska kunna spela det med sambon. Får hoppas att folk fortfarande spelar det när vi hittar ett.

Nåja. En del av aprilutmaningen klarad nu i alla fall!

Minervas Den

, ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

