Aprilutmaningstillägg!

Har berättat tidigare att jag sällan är sugen på att slänga mig över en uppföljare direkt efter att jag klarat ett spel. Känner nu precis så, att jag behöver ta en paus från Bioshock och spela nåt mer lättsamt och litet innan jag slänger mig över Infinite.

Något jag glömt nämna i bloggen tidigare är att jag efter min rage quit klarade From Dust nån dag senare. Det var ganska skönt eftesom jag har en liten bunt XBLA-spel jag borde ta tag i bättre. Speciellt de spel jag har klarat men som ligger och väntar på att jag ska ta de sista cheevosarna. När det gäller så små spel känns det så löjligt att de ska ligga där och göra högen större, så att säga.

Så jag plockade upp Ancients of Ooga som jag spelade och recenserade när det kom och som jag inte har spelat sedan dess. Visade sig att jag måste spela om i princip alla banor för att samla benknotor (och för att jag har glömt precis allt), så det är som att jag inte har gjort ett skit. Därför känns det inte så dumt att anse att det här spelet också får ingå i aprilutmaningen.

Det är ett ganska charmigt spel, trots lite ”flytande” känsla på karaktärerna och diverse annat som inte känns precis klockrent.

Ooga

, ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

