Ooga avklarat

Oj, det var ju inte så svårt. Eller så spelade jag helt enkelt ganska mycket de här två dagarna. Jag trodde inte att jag skulle orka spela så mycket nu när jag blivit rejält sjuk (igen!), men Ooga är verkligen allt annat än krävande. Däremot orkar jag nog inte riktigt sätta igång med Bioshock Infinite, men jag har i alla fall installerad det och skrivit in DLC-koderna.

Golden Sun-spelandet går inte heller riktigt som tänkt. Inte så kul att försöka spela i sängen när huvudet vill sprängas och man bara önskar att man kunde få sova igenom det värsta.

Men det har ju bara gått en vecka av månaden och två avklarade utmaningsspel är ju inte så pjåkigt på den tiden, även om det mest var en liten DLC och ett kort litet spel. Nu är frågan vad jag ska roa mig med så länge jag mår på det här viset…

, ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

