…och den också. Och den!

Det är extremt sällan jag lyckas köpa en bok. ”Jag ska bara ha den här… men den här är ju intressant också…” och så rullar det på.

Jag ”skulle bara” köpa ett nytt exemplar av Rapture efter att jag råkade förstöra mitt gamla exemplar förra veckan. Men så kom jag på att jag sett bilder av Bioshock Infinites Artbook och ansåg att den ju var himla snygg. Den vill jag ju ha. Och är det inte Rapture-författaren John Shirley som skrivit Borderlandsböckerna jag funderade på förut? Jodå. Så då blev de ju klart mer intressanta efter att jag precis läst en annan bra bok (eh, en större del av den) av just honom. Humhum.

Så plötsligt satt jag där med ganska många fler böcker än jag tänkt köpa. Som vanligt.

Kommer självklart skriva vad jag anser om Borderlandsböckerna sen och lär även skriva mer om Rapture när jag lyckats läsa klart den. ;D

Böcker

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

