Bättre sent än aldrig

Innan Guild Wars 2 släpptes var pratet om spelets ”Personal Story” något jag intresserat följde. Det lät väldigt annorlunda mot vad jag upplevt i andra MMORPGn. De delarna jag och sambon testade i betan var småkul och vi kände att det var en helt okej del av spelet, om än kanske inte sådär fantastiskt som vissa ville få det att låta.

Men sen har det ändå inte blivit av att vi spelat något av detta efter släppet, alls. Även om berättelserna inte är de allra mest intressanta eller välskrivna så är vissa av belöningarna inget att fnysa åt (man får ju nycklar ibland!). Därmed blir dagens nöje att spela så långt vi orkar i Ethelyns berättelse. Får väl se om jag hyllar det eller om jag skriver ett rageinlägg om hur kasst det är senare. ;D

Personal Story

, ,

  1. #1 av Oskar Eriksson (@Erakso) på 2013/04/13 - 16:59

    Jag har spelat rätt mycket av min Personal Story med min Sylvari Ranger och jag tycker det varit en rätt välskriven och hyfsat intressant story. Precis som du skrev så får man ju en del nice rewards även oavsett om man dras med i Storyn eller inte :) Enda nackdelen var väl att jag tycket nästan jag fick lite för mycket XP så jag lvlade lite för snabbt som tur är så gör ju dynamiska lvlar att man kan uppleva områden lite i den takt man känner för.

Kommentera

