Rytlock’s Critter Rampage

Ja jag vet att det blir mycket GW2 just nu. Men det är svårt att blogga om annat än det jag sysslar med så… ja. Jag spelar ju bara GW2 just nu.

Idag orkar jag inte riktigt blogga på riktigt heller så jag slänger bara in ett tips här. Ni vet den där reklamfilmen för SAB som ArenaNet gjorde till första april? I den spelar en pojke ett spel i några sekunder innan Rytlock stampar in och ger honom den nya… eh… konsolen(?). Istället för att låta den lilla snutten vara exempelvis ett videoklipp så gjorde Delly Sartika ett fullt fungerande spel. Ett spel som vi kan spela i våra webbläsare nu.

Så. Jävla. Coolt.

CritterRampageBox

,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

