Blixtvisit i Columbia

Ni kan vara lugna, inga spoilers här. Inte ens om ni letar!

Tog mig i kragen och startade trots allt Bioshock Infinite idag. Kanske inte den bästa idén eftersom jag inte sovit ordentligt på flera nätter och vet att jag inte kan spela speciellt länge då. Men jag kände att jag behövde komma igång. Jag har ju faktiskt fortfarande en chans att inte tokfaila månadens utmaning om jag bara ger mig in i spelet snarast.

Slängde igång 1999 Mode och spelade första ”banan” plus lite till. Första intrycket är lite svårt att greppa eftersom jag har bomull i huvudet. Jag är nyfiken på hur spelet kommer kännas efter en hel natts sömn så jag ska väl försöka ge mig själv det snarast.

Jag har börjat spela två andra små spel också, men intryck får ni kanske höra lite mer om senare. Hint hint.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

