Slottsnyltarna (!?)

Både jag och sambon blev väldigt sugna på att fortsätta spela tillsammans på Xbox 360 efter att vi klarat Lara Croft. Vi är som sagt inte helt klara med fröken Crofts äventyr men vi vill inte nöta sönder spelet heller. Därför kollade vi vilka fler spel vi har på XBLA som vi påbörjat och vill spela ihop. Castle Crashers dök upp på listan och det kändes precis som rätt spel för denna eftermiddag.

Jag har inte spelat Castle Crashers på fyra år och minns verkligen ingenting. Tydligen hade jag en riddargubbe på lvl 17 men banorna som jag uppenbarligen har spelat minns jag inte. Väldigt ovanligt att jag glömmer så mycket av ett spel. Det var i alla fall roligt att komma tillbaka till det och lalla runt tillsammans med sambon. Vi siktar på att 100 %-a detta med. Ser fram emot djurletandet (de är så sööööta!) och hoppas att PvP-delarna inte är alltför störiga…

Castle Crashers

Problemet med att ha kollat igenom XBLA-spelen är att jag nu vill spela Bastion, ilomilo, Fez, Spelunky, Dust: An Elysian Tail, I Am Alive och Outland… samtidigt.

,

  1. #1 av Bumpi på 2013/04/27 - 21:34

    Jag glömmer alltid bort spel… de värsta är att jag är så otålmodig och rastlöst, så jag kanske spelar att spel ett par timmar men sen tar jag ”paus” i någon månad tills jag blir sugen igen.. och då har jag glömt bort allt…

Kommentera

