ZeleaZeleaZelea…

Hade massa spelplaner för idag, men allt jag kan tänka på just nu är min fina lilla asura elementalist i Guild Wars 2.

Jag blir alltid så fascinerad när folk säger att ArenaNet ”förstör den fantasyvärld de byggt upp” när de lägger till hologram-minipets, hologram-vapen och annat som jag direkt tolkar som något som asura skapat. Jag förstår inte hur vissa kan se nån sorts medeltida fantasygrej i GW2 när charr har stora krigsmaskiner och asura bor i en flygande kub med alla möjliga konstiga tech-saker. Den flygande kuben, Rata Sum, är för övrigt min favvoplats i Tyria <3

Zelea RS Zelea RS 1 Zelea RS 2 Zelea RS 3

, ,

  1. #1 av Robert på 2013/04/28 - 17:44

    Sitter och ryser av välbehag. Snyggt!

Kommentera

