Aprilutmaningen misslyckad

Ja, då är det den sista april och varken Golden Sun eller Bioshock Infinite är klarade. Totalfail alltså. Jag har kommit en bit in i 1999 Mode i Infinite i alla fall.

Men jag har som sagt inte failat själva spelklarargrejen eftersom jag ändå klarat fyra spel. Dessa är alltså Bioshock 2 inklusive Minerva’s Den och Protector Trials, Ancients of Ooga, Lara Croft and the Guardian of Light samt ett litet spel ni får höra mer om om inte alltför lång tid. Jag hade varit mer nöjd om jag inte köpt på mig hela fem (bärbara!) spel denna månad, varav f.ö. ett klarades och ett annat är påbörjat. Det betyder ju att jag trots mitt klarande köpte fler spel än jag lyckades klara och därmed failade denna månad i alla fall. Plöh.

Bara ett av dem köptes dock efter köpstoppet och vi får väl se vad detta köpstopp gör för backloggen i fortsättningen. Förhoppningsvis börjar jag gå lite plus nu. Har samtalat med sambon om att vi nog samlat på oss 95% av de där spelen vi ”missat” när de var nya och som vi vill spela. Därmed anser vi ju snart att backloggsamlingen är komplett, om man nu kan se det så ;D Snart finns inga fler spel att köpa!

Nej påminn mig inte om att nästa generation har dykt upp. Jag ignorerar den… förutom Pokémon!

Nu ska jag försöka lista ut en vettig utmaning för nästa månad. Bioshock Infinite lär ju vara med igen eftersom jag har kommit in i det nu. Dessutom det korta bärbara spelet som tar upp den lilla tid jag just nu spenderar på bärbart. Jag får fundera mer på resten.

,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

