Nya tag med majutmaningen!

Lite småfailande stoppar inte mig! Den här gången ska jag dock försöka ta lite kortare spel. Precis som förra månaden kommer en hel del speltid tas upp av Guild Wars 2 då ArenaNet fortsätter att släppa fantastiska uppdateringar. Men fyra spel ska jag nog kunna klara ändå.

Bioshock Infinite är ju påbörjat, så även det där jag spelar på 3DS som jag inte vill avslöja mer om än. De två sätts definitivt upp på utmaningslistan. Sambon vill gärna bli klar med Castle Crashers så även det får vara med. Sen känner jag att jag kanske borde börja ta tag i de där PS Plus-spelen som trillar in hela tiden och Thomas Was Alone känns som en bra start.

Håll en tumme för mig nu va? :D

,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

