Hundra inlägg på hundra dagar

Jag lyckades. Jag har nu skrivit hundra inlägg på hundra dagar. Ett inlägg om dagen utan att missa en enda dag. Jag har härmed ”gått i mål” i #blogg100-utmaningen. Fan vad konstigt det känns.

Jag har inte lyckats med något jag hoppades lyckas med, förutom att gå i mål. Jag har inte gjort något av det jag tänkt göra under dessa hundra dagar. Det här året har snarare varit ett enda stort töcken på grund av återkommande sjukdomar och jag kan inte fatta att det redan är maj. Men jag har bloggat, och tänkt. Jag är stolt över att jag kunde göra det här även om jag inte är stolt över mina blogginlägg.

Stort tack till er som har läst och ett extra stort tack till er som kommenterat. Ni har hjälpt mig mer än ni anar. Tack.

,

  1. #1 av Robert på 2013/05/02 - 18:37

    Grattis! \o/
    Vill tacka dig för underbar läsning och verkligen säga till dig att det är oerhört imponerande att du lyckats med din utmaning. Jag hade inte orkat alls.

    Vill passa på att säga att du har fel också. Du har visst haft intressanta och bra välskrivna blogginlägg. Om sanningen ska fram så är detta min absoluta favoritblogg. Du gör precis det som jag efterfrågar hos en blogg, nämligen att skriva om det du vill och om personliga tankar och åsikter. Det är den här personliga touchen som fler bloggar behöver, och det är ofta därför jag hellre läser mindre bloggar och lyssnar på mindre podcasts. Man kommer närmare personen.

    Tack igen för alla fantastiska inlägg. Jag kommer verkligen sakna dem.

  2. #2 av Bumpi på 2013/05/08 - 20:01

    Gött Grattis!

  1. ”Det är vi som gör internet” | Bisonblog

Kommentera

