Press Play to Start – Julkalender Edition!

Jul! Det betyder julkalender! I det här fallet en PPTS-julkalender! Med hjälp av sambon har jag fixat en julkalender som innehåller lite spelnamn. Vilka spelnamn? Ingen aning! Sambon har fått gå igenom mina PC-spelgömmor och har valt ut några titlar han tyckte skulle passa… eller för att titeln lät kul. Han har ingen större koll på dessa spel heller.

Tanken är att jag varje dag öppnar en lucka och spelar spelet vars namn gömmer sig där. Sedan bloggar jag om spelet precis som med vanliga PPTS. Julkalendern kommer att finnas med öppnade luckor och länkar till varje inlägg på Om-sidan.

Spännande, wiiie!

Julkalender

,

  1. #1 av Fredrik / explewd på 2013/12/04 - 23:36

    Yay! Dagliga uppdateringar. Och spel som faktiskt verkar lite spännande, åtminstone vissa. Känner till alldeles för lite om de flesta (kände dock igen namnet Warp), men vissa har helt klart hamnat på listan över spel jag borde kolla in lite närmre. Om nom. :)

  2. #2 av Micke på 2013/12/12 - 21:06

    Riktigt lattjo julkalender. Gillar PPTS-grejen skarpt!

Kommentera

