PPTS: AVSEQ

Lucka nummer 7 i min PPTS-julkalender!

AVSEQ

Titel: AVSEQ
Utvecklare: Big Robot
Testat format: PC
Lanseringsdatum: 2011

Speltid: 10 minuter

Tanken med PPTS är som sagt att jag ska spela en bit av ett spel och bedömma vad jag tycker om det. Exempelvis bestämma mig för om det faktiskt är värt att lägga mer tid på och klara eller om jag kan rakt av radera det ur min backlog. Ibland klarar jag spelen i en sittning för att de är så bra och ibland spelar jag spel som AVSEQ.

Jag vet inte om jag är för dum, men jag fattar inte grejen med AVSEQ. Ofta när jag inte gillar ett spel kan jag ändå se vad andra kan tänkas tycka om men det gör jag inte när det kommer till det här spelet. Alls. För att handla om ljud har det fruktansvärt störigt sådant. Lägg till bedrövligt rörig grafik och man har en jävla soppa.

Och vad är det roliga med att dra streck mellan olika punkter? AAAH, jag fattar inte!

Att spela är ungefär lika kul som att se på denna trailer. Bedöm själva.

   Slutsats: Nä. Bort.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

