PPTS: Ghost Master

Lucka nummer 20 i min PPTS-julkalender!

Ghost Master Logo

Titel: Ghost Master
Utvecklare: Sick Puppies
Testat format: PC
Lanseringsdatum: 2003

Speltid: ~45 minuter

Placera ut spöken på strategiska platser, låt dem använda olika förmågor och skräm människor tills de flyr från området är väl en bra beskrivning av det här spelet. Jag hade ingen som helst aning om vad det var förrän jag startade det och visste inte alls vad jag skulle tro när den lite humoristiska (och tydligt tio år gamla) introfilmen satte igång.

Kul var det i alla fall. Inte megabra eller nåt som verkligen sög tag i mig, men klart något jag tänker återkomma till när jag spelat de mer prioriterade spelen.

   Slutsats: Tillbaka till backloggen!

Screenshot

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

