PPTS: Cave Story+

Lucka nummer 22 i min PPTS-julkalender!

Cave Story

Titel: Cave Story+
Utvecklare: Studio Pixel/Nicalis
Testat format: PC
Lanseringsdatum: 2004/2011

Speltid: ~30 minuter

Här kan vi snacka sen till festen deluxe. En helt okej fest dessutom. Jag är imponerad av det mesta utom kontrollen som inte alls vill samarbeta med mig. Jag har svårt att avgöra hur långt och högt jag kan hoppa och glider omkring som Bambi på is. Men det gör inte så mycket för hittills är sparpunkterna många. Jag får hoppas att det fortsätter så.

   Slutsats: Ska fortsättas på efter de lite mer prioriterade spelen.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

