PPTS: Incredipede

Lucka nummer 24 och därmed den sista i min PPTS-julkalender!

Incredipede

Titel: Incredipede
Utvecklare: Northway Games
Testat format: PC
Lanseringsdatum: 2012

Speltid: ~5 minuter

Jag misstänkte att det skulle bli såhär. Mobilspel är inte min grej och det här känns mycket tydligt som ett mobilspel. Fem minuter är ingenting och egentligen är det ganska otrevligt att döma ut ett spel efter den tiden, men jag känner bara inget alls för det här spelet och orkar inte traggla igenom supertrista banor i hopp om att det blir bättre när man väl får göra mer än att trycka på A eller S.

Jag vill inte alls basha spelet. Det är bara verkligen inget för mig. Jag lägger så mycket hellre min tid på annat.

Slutsats: Förlåt, men nej, bort.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

